Voikohan sanoa että on virallisesti jotain tekemistä jos kirjoittaa blokia? En oo ihan varma mutta luulisin että kyllä niin voi sanoa. Riippuu tietysti ihan siitä kirjoittamistiheydestä. Jos siis ainoa tekeminen mitä voi olla on glokiin kirjoittaminen niin pitää kyllä olla aikalailla nolife-tyyppi. Onneksi mulla kuitenki on jotain muuta tekemistä tai sitte en muista koko blokia sillon ku on tekemisestä puutetta. Yleensä kuitenki tuppaa aina tuleen jotain tekemistä kun ei oo mitään tekemistä. Ainakin jos erehtyy kysymään "johtoportaalta". Sieltä kun ei tuu yleensä mitään sellasta tekemistä jonkalaista olis halunnu vaan lähinnä hanttihommia.

Vihdoin sain tuotettua jotain tekstiäkin myös jota voi kutsua jotenki hengentuotteeksi. Kysymyksessä oli fanfiction tarina pohjautuen Pottereihin. Ei se ensimmäinen ficci ollut mutta tietyllä lailla lajissaan ensimmäinen. ja minä sain sen peräti valmiiksi. En olisi uskonut. yleensä en saa valmiiksi jos alan kirjottaa jotain tuollaista mutta ilmeisesti olin tarpeeksi inspiroitunut aiheesta joten toivotan itselleni onnea sen vuoksi.

Muuttohan se tässä on edessä ja vielä kun taas uhkaa tulla tuplasellainen niin johan taas kysytään voimia ja kärsivällisyyttä. Viime syksynä oli kuitenkin pahempi tilanne kun mun ja isä ja äidin muutto osu samalle viikolle. Nyt ne ei kuitenkaan oo ihan samaan aikaan.

Isä tuli kotia justiinsa ja kerto että sillä oli jääny kännykkä peräkärryn renkaan alle. Ihan kiva. tai siis ei kiva mutta kuitennii. Näyttö siitä meni ja akku lommoille kivasti. Onneksi oli tuo minun entinen puhelin toiminassa niin isä otti sitte sen.